נסראללה על חיסול קונטאר: "נגיב בכל מקום ובכל זמן שנראה לנכון"

שלמה ריזל 1 Comment on נסראללה על חיסול קונטאר: "נגיב בכל מקום ובכל זמן שנראה לנכון"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה הגיב הערב (שני) לראשונה לחיסולו של בכיר ארגונו המחבל סמיר קונטאר שרצח את בני משפחת הרן. בנאום ששודר ברשת 'אל מנאר' הבטיח נסראללה לנקום את חיסולו של קונטאר.

"אין כל ספק שהאויב הישראלי ביצע את החיסול הזה", אמר מזכ"ל החיזבאללה, "זהו לא אירוע שיש לחקור מי עומד מאחוריו. ישראל שיגרה טילים ישירות למבנה מגורים שבו שהו האח סמיר קונטאר ואחרים. המבנה נפגע וקונטאר מת בנוסף לפעילים נוספים. המטוסים הישראליים לא חדרו לשמי סוריה, והיו מעל הגולן. נגיב בכל מקום ובכל זמן שנראה לנכון", לדבריו, "מהלילה נתחיל לממש את זכותנו זו הן על קונטאר והן על כל פעיל שלנו שיחוסל".

"אנחנו יודעים וגם קונטאר ידע, וגם ישראל הצהירה שלא יעזבו את סמיר קונטאר בחיים, ועל כן האיום היה קיים כל הזמן ובמיוחד בתקופה האחרונה בה סמיר הרגיש את האיום יותר מכל. לא משנה אם התקיפה נעשתה משטח סוריה או משטח ישראל, התוצאה היא אחת", אמר נסראללה.

נסראללה שב והדגיש כי "ישראל עומדת מאחרי החיסול ולא גורמי אופוזיציה, כפי שהיו מי שניסו לטעון, אנחנו נמצאים בתקופה לא קלה כשמאות לוחמים ובהם מפקדים בכל הדרכים נהרגו בכל החזיתות, אך לא איבדנו את הרצון להיאבק וליטול חלק בג'יאהד שעובר מדור לדור".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    נראה לי שיש לכם טעות בתרגום דבריו של נסרללה, והוא לא אמר שהמהלילה הוא יתחיל לנקום, תבדקו בכל אתרי החדשות